SUPPORTÄRENDE
För att underlätta för både dig som skickar in ärenden och för oss som tar emot ärenden ber vi dig vänligast att använda vårt kontaktformulär för supportärenden. Du får ett ärendenummer och tydlig återkoppling på att vi har mottagit ärendet. Du har även möjlighet att senare be om en lista över vilka ärenden som är gjorda. När du använder kontaktformuläret så hamnar i ditt ärende i vår databas och vi kan planera och delegera just ditt ärende till rätt person!
För frågor som inte är specifikt kopplade till ett ärende maila oss gärna på info@hjaltebyran.se eller via formuläret på kontaktsidan.

Skicka in ditt ärende här
Om du har en timbank uppsatt så kommer arbetet att debiteras från timbanken. För dig som inte har en timbank debiteras arbetet med gällande pristaxa, 850:- ex moms per timme.
Om ditt ärende är akut och behöver lösas utanför arbetstid (Mån- Fre, 8-16) märk ärendet med AKUT.
Ärende märkta med akut kommer att behandlas så fort som möjligt även utanför arbetstid. För arbete som behöver göras utanför ordinarie arbetstid debiteras 2x timmar från timbanken alternativt dubbel timtaxa.
Om du behöver skicka in mer information kan du alltid svara på bekräftelsemailet där du även kan dela filer eller liknande som behövs.